Jak na roll-up banner,
který bude reprezentovat Vaši značku?

Roll-up bannery jsou oblíbeným reklamním nosičem pro obchodní akce, jako jsou veletrhy a kongresy. Upoutávají pozornost a efektivně komunikují sdělení Vaší značky směrem ke stávajícím i potenciálním klientům. Jejich úspěch ale stojí a padá s kvalitou provedení. Proto Vám přinášíme zaručené tipy, jak vytvořit poutavou grafiku pro Váš roll-up banner.

Co je roll-up banner?

Roll-up banner je přenosný prezentační stojan, jehož název je odvozen z anglického označení pro rolovací plakát. Používá se k propagaci nových nebo akčních produktů v obchodě, na veletrhu, na výstavě a konferenci nebo na festivalu.

Proč i Vaše firma potřebuje roll-up banner?

  • Je lehký, skladný a přenosný. Dá se snadno převézt v kufru auta, ale také přenést v ruce.
  • Postavíte ho za 30 sekund bez použití nářadí. 
  • Hodí se na krátkodobé akce, ale může stát i delší dobu v obchodě.

Jak vypadá roll-up banner?

Roll-up banner tvoří hliníkový stojan, skládací nebo teleskopická tyč, horní lišta a tisk na matném polypropylenovém filmu. Ten má neprůhledné pozadí a neutrální barvy, aby skrze banner neprosvítalo okolní prostředí nebo světlo. Roll-up banner od nás obdržíte ve složeném stavu v brašně, ve které ho snadno přenesete. 

Jaké jsou typy roll-up bannerů? 

Roll-up banner STANDARD

  • Odolná a lehká hliníková konstrukce
  • Skladné a přenosné
  • Kvalitní zaklapávací lišta bez háčku
  • Pevná hliníková skládací vzpěrná tyč
  • Otočné stabilizační nohy
  • Prostorná taška
  • V rozměru 85 × 200 cm, 100 × 200 cm, 120 × 200 cm nebo 150 × 200cm 

Roll-up banner EXCLUSIVE

  • Elegantní hliníková konstrukce
  • Lehké, skladné a přenosné 
  • Zvýšená odolnost 
  • Široká stabilní podstava bez dodatečných nožiček
  • Kvalitní zaklapávací lišta bez háčku
  • Pevná hliníková skládací vzpěrná tyč
  • Polstrovaná prostorná taška
  • V rozměru 85 × 200 cm, 100 × 200 cm, 120 × 200 cm nebo 150 × 200cm 

Teleskopická stěna

  • Unikátní systém nastavitelný pomocí teleskopických tyčí 
  • Lehká, ale přitom vysoce odolná hliníková konstrukce
  • Pro zavěšení jednostranného i oboustrannému banneru
  • Včetně přenosné brašny
  • Vhodné pro bannery o  rozměru min. 133 × 116 cm a max. 300 × 200 cm

Tip: Chcete objednat pouze plátno do Vašeho stojanu? Doručte nám osobně nebo přes dopravce Váš stojan a my provedeme pouze tisk s výměnou tiskového plátna do Vašeho stojanu. To vše za 24 hodin.

Jak na grafiku pro roll-up banner? 

  • Logo značky, slogan a claim umístěte do horní části, které si příjemce všimne jako první.
  • Ujasněte si své sdělení. Co chcete, aby si příjemce z roll-up banneru odnesl za myšlenku? Vypíchněte v textu to hlavní a nakonec připojte výzvu k akci.
  • Šetřete textem a držte se jedné hlavní myšlenky. Případné doplňující informace umístěte na web (odkaz na něj přidejte na banner) nebo je zmiňte v letáku či brožuře, kterou budete rozdávat. 
  • Použijte maximálně dva až tři fonty, které budou dobře čitelné. Většinou si ale vystačíte s jedním, který můžete použít v několika obměnách – tenký, normální a tučný.
  • Použijte brandové barvy, které si lidé spojují s Vaší značkou. Vezměte v potaz také psychologii barev – modrá je barva důvěry, červená a oranžová zase přitáhnou pozornost.
  • Ponechte na banneru dostatek bílého místa, aby bylo sdělení čitelnější a přehlednější,
  • Použijte kvalitní obrázky z fotobanky nebo ještě lépe vlastní fotky od fotografa. Využít můžete také umělou inteligenci, která Vám podle zadání vygeneruje originální ilustraci. I tak se vyplatí dát na rady grafika, který obrázek správně zakomponuje do celkového designu.

Na co si dát pozor při návrhu roll-up banneru?

  • Držte se dál od okrajů. Text ani grafika by neměly zasahovat těsně k okraji. Při tisku může dojít k ořezu, kvůli kterému Vám bude chybět část sdělení. Počítejte s prořezem z horní, pravé a levé strany (obvykle kolem 5 mm).
  • Soubory pro tisk zpracujte v rozlišení od 100 do 300 DPI. 
  • Aby byl tiskový výstup co nejkvalitnější, převeďte text do křivek. 
  • Vždy je dobré navrhovat design roll-up banneru tak, aby měl využití pro více rozměrů. Může se stát, že nakonec budete chtít vytvořit několik bannerů různého typu a všechny by měly vypadat jednotně. Drobným úpravám se samozřejmě nevyhnete. 

Navrhněte si vlastní roll-up banner v 2D Kreatoru

Zvládnete to online během několika minut, a to díky intuitivnímu nástroji 2D Kreator. Jak při tvorbě roll-up postupovat?

  1. Zvolte typ roll-up banneru. Na výběr máte roll-up banner STANDARD, roll-up banner EXCLUSIVE nebo teleskopickou stěnu.
  2. Specifikujte produkt. Přejete si kompletní banner (tisk + stojan) nebo samostatný tisk? Zvolte také požadovaný rozměr, materiál a počet kusů. 
  3. Začněte navrhovat. Pokud máte již připravený grafický návrh, nyní ho nahrajte (buď přímo z počítače, nebo zadáním url odkazu). Případně začněte navrhovat grafiku přímo v nástroji 2D Kreator. Využít k tomu můžete bohatou nabídku různých typů písma, klipartů, obrázků a dalších prvků včetně QR kódu.
  4. Dokončete objednávku. Zkontrolujte svou objednávku a poté ji rovnou pošlete do výroby. Pokud vše půjde hladce, hotový roll-up banner od nás obdržíte za 4–8 pracovních dní. Využít můžete také možnost expres výroby, díky které u Vás roll-up banner bude už za 1–3 pracovní dny.
rollupypro_1200x300-1.png

Tip: S návrhem Vašeho nového roll-up banneru Vám pomůže naše grafické oddělení. S grafiky můžete zkonzultovat vlastní grafický návrh nebo celý design banneru svěřte do jejich rukou.